2024/25 – Wydziałowe procedury jakości kształcenia
- Wydziałowa procedura obsługi toku studiów
- Wydziałowa procedura dyplomowania
- Wydziałowa procedura wyboru ścieżki kształcenia, przedmiotów fakultatywnych i przedmiotów wsparcia
- Wydziałowa procedura dokumentowania i przechowywania prac etapowych
- Wydziałowa procedura monitorowania infrastruktury dydaktycznej
Wydziałowa procedura obsługi toku studiów
PROCEDURA
Procedura obsługi toku studiów [.pdf]
Procedura obsługi toku studiów [.docx]
ZAŁĄCZNIKI DO PROCEDURY OBSŁUGI TOKU STUDIÓW
Załącznik nr 1 – Wniosek do dziekana [.pdf]
Załącznik nr 1 – Wniosek do dziekana [.docx]
Załącznik nr 2 – Wniosek o Indywidualną Organizację Studiów [.pdf]
Załącznik nr 2 – Wniosek o Indywidualną Organizację Studiów [.docx]
Załącznik nr 3 – Wniosek o przedłużenie terminu zaliczeń [.pdf]
Załącznik nr 3 – Wniosek o przedłużenie terminu zaliczeń [.docx]
Załącznik nr 4 – Wniosek o powtarzanie semestru [.pdf]
Załącznik nr 4 – Wniosek o powtarzanie semestru [.docx]
Załącznik nr 5 – Wniosek o urlop dziekański [.pdf]
Załącznik nr 5 – Wniosek o urlop dziekański [.docx]
Załącznik nr 6 – Wniosek o urlop zdrowotny [.pdf]
Załącznik nr 6 – Wniosek o urlop zdrowotny [.docx]
Załącznik nr 7 – Wniosek o przeniesienie [.pdf]
Załącznik nr 7 – Wniosek o przeniesienie [.docx]
Załącznik nr 8 – Wniosek o wpis warunkowy [.pdf]
Załącznik nr 8 – Wniosek o wpis warunkowy [.docx]
Załącznik nr 9 – Wniosek o wznowienie studiów [.pdf]
Załącznik nr 9 – Wniosek o wznowienie studiów [.docx]
Archiwum
Archiwum procedur w formacie .ZIP
Wydziałowa procedura dyplomowania
PROCEDURA
Procedura procesu dyplomowania [.pdf]
Procedura procesu dyplomowania [.doc]
ZAŁĄCZNIKI DO PROCEDURY PROCESU DYPLOMOWANIA
Załącznik nr 1 – Lista seminarzystów wraz z tematami prac [.pdf]
Załącznik nr 1 – Lista seminarzystów wraz z tematami prac [.docx]
Załącznik nr 2 – Podanie w sprawie wyrażenia zgody na zmianę tematu pracy dyplomowej [.pdf]
Załącznik nr 2 – Podanie w sprawie wyrażenia zgody na zmianę tematu pracy dyplomowej [.docx]
Załącznik nr 3 – Podanie w sprawie wyrażenia zgody na zmianę promotora seminarium dyplomowego [.pdf]
Załącznik nr 3 – Podanie w sprawie wyrażenia zgody na zmianę promotora seminarium dyplomowego [.docx]
Załącznik nr 4 – Kwestionariusz zgłoszenia egzaminu dyplomowego [.pdf]
Załącznik nr 4 – Kwestionariusz zgłoszenia egzaminu dyplomowego [.docx]
Załącznik nr 5 – Oświadczenie studenta [.pdf]
Załącznik nr 5 – Oświadczenie studenta [.docx]
Załącznik nr 6 – Ocena pracy licencjackiej/magisterskiej [.pdf]
Załącznik nr 6 – Ocena pracy licencjackiej/magisterskiej [.docx]
Załącznik nr 7 – Regulamin dyplomowania w Instytucie Pedagogiki dla kierunków: pedagogika, praca socjalna, pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna na studiach pierwszego i drugiego stopnia oraz jednolitych studiach magisterskich (studia stacjonarne i niestacjonarne) [.pdf]
Załącznik nr 7 – Regulamin dyplomowania w Instytucie Pedagogiki dla kierunków: pedagogika, praca socjalna, pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna na studiach pierwszego i drugiego stopnia oraz jednolitych studiach magisterskich (studia stacjonarne i niestacjonarne) [.docx]
Załącznik nr 8 – Regulamin dyplomowania na kierunku: psychologia na jednolitych studiach magisterskich (studia stacjonarne i niestacjonarne) [.pdf]
Załącznik nr 8 – Regulamin dyplomowania na kierunku: psychologia na jednolitych studiach magisterskich (studia stacjonarne i niestacjonarne) [.docx]
Załącznik nr 9 – Wniosek o powołanie komisji rozstrzygającej kwestie sporne w przypadku niespełnienia kryteriów procedury antyplagiatowej [.pdf]
Załącznik nr 9 – Wniosek o powołanie komisji rozstrzygającej kwestie sporne w przypadku niespełnienia kryteriów procedury antyplagiatowej
Załącznik nr 10 – Protokół egzaminu licencjackiego/magisterskiego [.pdf]
Załącznik nr 10 – Protokół egzaminu licencjackiego/magisterskiego [.docx]
Załącznik nr 11 – Podanie o przesunięcie terminu złożenia pracy dyplomowej [.pdf]
Załącznik nr 11 – Podanie o przesunięcie terminu złożenia pracy dyplomowej [.docx]
Załącznik nr 12 – Pismo w sprawie przeprowadzenia badań do pracy dyplomowej [.pdf]
Załącznik nr 12 – Pismo w sprawie przeprowadzenia badań do pracy dyplomowej [.docx]
Załącznik nr 13 – Wzór strony tytułowej [.pdf]
Załącznik nr 13 – Wzór strony tytułowej [.docx]
Załącznik nr 14 – Ankieta dotycząca dodatkowych informacji do Suplementu [.pdf]
Załącznik nr 14 – Ankieta dotycząca dodatkowych informacji do Suplementu [.docx]
Archiwum
Archiwum procedur w formacie .ZIP
Wydziałowa procedura wyboru ścieżki kształcenia, przedmiotów fakultatywnych i przedmiotów wsparcia
PROCEDURA
Procedura wyboru ścieżki kształcenia, przedmiotów fakultatywnych i przedmiotów wsparcia studentów w procesie uczenia się [.pdf]
Procedura wyboru ścieżki kształcenia, przedmiotów fakultatywnych i przedmiotów wsparcia studentów w procesie uczenia się [.docx]
ZAŁĄCZNIKI DO PROCEDURY WYBORU ŚCIEŻKI KSZTAŁCENIA, PRZEDMIOTÓW FAKULTATYWNYCH I PRZEDMIOTÓW WSPARCIA STUDENTÓW W PROCESIE UCZENIA SIĘ
Załącznik 1 – Podanie o zmianę zajęć do wyboru [.pdf]
Załącznik 1 – Podanie o zmianę zajęć do wyboru [.docx]
Załącznik 2 – Podanie o zmianę ścieżki kształcenia [.pdf]
Załącznik 2 – Podanie o zmianę ścieżki kształcenia [.docx]
Archiwum
Archiwum procedur w formacie .ZIP
Wydziałowa procedura dokumentowania i przechowywania prac etapowych
PROCEDURA
Procedura dokumentowania i przechowywania prac etapowych [.pdf]
Procedura dokumentowania i przechowywania prac etapowych [.docx]
ZAŁĄCZNIKI DO PROCEDURY
Załącznik nr 1 – Fiszka do opisu teczek z pracami etapowymi [.pdf]
Załącznik nr 1 – Fiszka do opisu teczek z pracami etapowymi [.docx]
Załącznik nr 2 – Oświadczenie prowadzącego zajęcia dydaktyczne [.pdf]
Załącznik nr 2 – Oświadczenie prowadzącego zajęcia dydaktyczne [.docx]
Archiwum
Archiwum procedur w formacie .ZIP
Wydziałowa procedura monitorowania infrastruktury dydaktycznej
PROCEDURA
Procedura dokumentowania i przechowywania prac etapowych [.pdf]
Procedura dokumentowania i przechowywania prac etapowych [.docx]
ZAŁĄCZNIKI DO PROCEDURY
Załącznik nr 1 – Karta monitorowania dostosowania bazy badawczo-dydaktycznej do warunków osiągania efektów uczenia się [.pdf]
Załącznik nr 1 – Karta monitorowania dostosowania bazy badawczo-dydaktycznej do warunków osiągania efektów uczenia się [.docx]