Karty przedmiotów – Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna – 2019/20

Studia jednolite magisterskie

Techniki informacyjno-komunikacyjne PKO1-TI
Ochrona własności przemysłowej i prawa autorskiego PKO2-OWP
Przedsiębiorczość PKO3-P
Diagnozowanie potencjału osobowego jednostki  PKO4a-DPOJ

Brak karty przedmiotu Budowanie potencjału kompetencyjnego jednostki i grupy [karty/ppiw/1920/PKO4b-BPKJG.doc]

Pedagogika ogólna A1.1-PED
Filozofia edukacji A1.2-FE
Historia wychowania i myśli pedagogicznej A1.3-HWMP
Socjologia edukacji A1.4-SE
Etyka zawodowa A1.5-EZ
Teoretyczne podstawy wychowania A1.6-TPW
Pedagogika społeczna A1.7-PSPOL
Systemy pedagogiczne A1.8-PS
Pedagogika specjalna A1.9-PSPEC
Pedagogika medialna A1.10-PM
Pedeutologia A1.11-PDL
Pedagogika porównawcza A1.12-POR
Doradztwo zawodowe A1.13-DZ
Pedagogika pracy A1.14-PPR
Antropologia kulturowa A1.15-AKU
Historia pedagogiki przedszkolnej A2.1-HPP
Historia pedagogiki wczesnoszkolnej A2.2-HPW
Pedagogika przedszkolna A2.3-PP
Pedagogika wczesnoszkolna A2.4-PW
Studia nad rodziną dziecka w wieku przedszkolnym A2.5-SRDWP
Studia nad rodziną dziecka w wieku wczesnoszkolnym A2.6-SRDWW
Wykład monograficzny 'childhood studies’ – wiek przedszkolny i wczesnoszkolny A2.7-WMCHSPW
Psychologia ogólna A3.1-PSYCH
Psychologia rozwojowa i osobowości A3.2-PRO
Psychologia rozwojowa dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym A3.3-PRD
Psychologia społeczno-wychowawcza A3.4-PSW
Psychologia twórczości A3.5-PT
Podstawy neuropsychologii A3.6-NEUR
Psychologia kliniczna A3.7-PK
Trening umiejętności komunikacyjnych nauczyciela A3a.8-TUKN
Trening relaksacyjny dla nauczycieli A3b.8-TAN
Współczesna edukacja językowa A4.1-WEJ
Podstawy wczesnej edukacji językowej A4.2-PWEJ
Podstawy nauki o języku B1.1-PNJ
Zagadnienia akwizycji języka ojczystego B1.2-ZAJO
Literatura dla dzieci B1.3-LD
Gramatyka praktyczna języka angielskiego B2.1-GPJA
Fonetyka i fonologia języka angielskiego B2.2-FFJA
Kształcenie sprawności językowych B2.3-KSJ
Podstawy matematyki B3.1-PM
Podstawy wiedzy o przyrodzie B4.1-PWP
Wprowadzenie do edukacji społecznej B4.2-WES
Podstawy edukacji ekonomicznej B4.3-PEE
Nowe technologie informatyczne B5.1-NTI
Profilaktyka zagrożeń w świecie wirtualnym B5.2-PZSW
Podstawy edukacji plastycznej B6.1-PEP
Podstawy edukacji muzycznej B7.1-PEM
Zajęcia umuzykalniające B7.2-ZU
Podstawy edukacji technicznej B8.1-PET
Biomedyczne podstawy rozwoju i wychowania B9.1-BPRW
Podstawy teorii wychowania fizycznego B9.2-PTWF
Promocja zdrowia B10.1-PZ
Historia zabaw i zabawek C1-HZZ
Pozytywne mierniki zdrowia dzieci C2-PMZ
Profilaktyka i diagnostyka wad postawy dzieci C3-PDWP
Metoda integracji sensorycznej w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej C4-MIS
Rekreacja ruchowa dzieci C5a-RR
Podstawy sportu dzieci C5b-PSD
Programy adaptacji dziecka do przedszkola i szkoły C6-PADPS
Planowanie pracy pedagogicznej w przedszkolu i w klasach I-III C7-PLP
Pedagogika zabawy C8-PZ
Nauczanie przez odkrywanie C9-NO
Wspomaganie myślenia matematycznego dzieci C10-WMM
Media w edukacji dzieci C11-ME
Przedsiębiorczość w edukacji dziecka C12-PE
Dojrzałość szkolna – diagnozowanie C13-DSD
Wychowanie i nauczanie integracyjne w przedszkolu i w klasach I-III C14-WNI
Metody terapii pedagogicznej w edukacji dzieci C15-MTP
Biblioterapia w pracy pedagogicznej przedszkola i szkoły C16-BPP
Plastyka w terapii dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym wieku szkolnym C17-PT
Elementy rękodzielnictwa w edukacji dzieci C18-ER
Projektowanie nowatorskich koncepcji pedagogicznych w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej C19-PNK
Indywidualizacja pracy z dzieckiem w przedszkolu i w klasach I-III C20-IPPS
Praca z dzieckiem zdolnym C21-PDZ
Poradnia psychologiczno-pedagogiczna jako instytucja wsparcia rozwoju dziecka C22-IPP
Komunikacja nauczyciela z rodzicami C23-KNR
Wielokulturowość w przedszkolu i w klasach I-III* C24-WIELPS
Teoretyczne podstawy kształcenia D1-TPK
Współczesne kierunki modernizacji w dydaktyce D2-WKMD
Modele edukacji wczesnoszkolnej D3a-MEW
Środowisko uczenia się w klasach I-III D3b-SU
Konstruowanie programów w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej D4-KPEPW
Metodyka przygotowania do nauki czytania i pisania w przedszkolu E1.1-MPNCP
Metodyka edukacji polonistycznej w klasach I-III E1.2-MEP
Metodyka początkowej nauki języka angielskiego E2.1-MPNJA
Metodyka edukacji matematycznej w przedszkolu E3.1-MEMAT
Metodyka edukacji matematycznej w klasach I-III E3.2-MEMAT
Metodyka edukacji przyrodniczo-ekologicznej w przedszkolu E4.1-MEPE
Metodyka edukacji społeczno-aksjologicznej w przedszkolu E4.2-MESA
Metodyka edukacji społeczno-przyrodniczej w klasach I-III E4.3-MESP
Metodyka edukacji informatycznej w przedszkolu E5.1-PEI
Metodyka edukacji informatycznej w klasach I-III E5.2-MEI
Metodyka edukacji plastycznej w przedszkolu E6.1-MEPL
Metodyka edukacji plastycznej w klasach I-III E6.2-MEPL
Metodyka zajęć umuzykalniających w przedszkolu E7.1-MZUP
Metodyka edukacji muzycznej w klasach I-III E7.2-MEM
Metodyka edukacji technicznej w przedszkolu E8.1-MET
Metodyka edukacji technicznej w klasach I-III E8.2-MET
Metodyka edukacji motorycznej w przedszkolu E9.1-MEMOT
Metodyka edukacji motorycznej w klasach I-III E9.2-MEMOT
Metodyka edukacji zdrowotnej w przedszkolu E10.1-MEZ
Edukacja zdrowotna w klasach I-III E10.2-EZ
Metodyka pracy korekcyjno-kompensacyjnej w przedszkolu i klasach I-III F1-MPKK
Nauczycielska diagnoza ryzyka dysleksji u dzieci F2-NDRD
Podstawy opieki logopedycznej w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej F3a-POLEPW
Rozwój kompetencji językowej i komunikacyjnej i jego zaburzenia F3b-RKJK
Edukacja włączająca F4a-EW
Dziecko ze SPE w systemie szkolnym F4b-DSPESS
Wykład monograficzny z zakresu pedagogiki dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi F5-WMPDSPPW
Edukacja w zakresie udzielania pierwszej pomocy G1-EUPP
Prawa dziecka G2-PD
Podstawy organizacji i zarządzania oświatą G3-POZO
BHP w przedszkolu i szkole G4-BHPPS
Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w placówce oświatowej G5-OPPP
Diagnostyka pedagogiczna H1-DP
Ocenianie w edukacji H2a-OE
Ewaluacja edukacyjna H2b-EE
Projektowanie ścieżki zawodowej nauczyciela H3-PSZN
Emisja głosu I1-EG
Kultura języka I2-KJ

Brak karty przedmiotu Estetyka i etyka komunikacji werbalnej [karty/ppiw/1920/I3a-EEKW.doc]

Etykieta wystąpień publicznych i korespondencji I3b-EWPK
Praktyka ogólnopedagogiczna J1-PO
Śródroczna praktyka pedagogiczna w przedszkolu J2-SPPP
Śródroczna praktyka pedagogiczna w klasach I-III J3-SPS
Praktyka pedagogiczna ciągła w przedszkolu J4-PCP
Praktyka pedagogiczna ciągła w klasach I-III J5-PPCS
Metodologia badań pedagogicznych K1-MBP
Statystyka w pedagogice K2-STATP
Planowanie projektów naukowych K3a-PPN
Realizacja projektów badawczych K3b-RPB
Seminarium dyplomowe K4-SD
Bezpieczne i higieniczne warunki kształcenia pobierz…

Wykaz kart przedmiotów